Əsarət xalqın “qaymaqlar”ının, zəka, intelekt sahiblərinin,
ziyalılarının başından basır, “çör-çöplər”ini, mənəviyyatsızlarıni isə üzə çıxarır.
“Çör-çöplər”in bir hissəsini həmişəlik,
digərlərini isə ən mühüm anlarda istifadə üşün xalqın “qibtəgahı” (“xalqın
adamı”) etmişlər. Xalqın “qaymaqları” isə
H. Cavid olub sibirdə məhv olmamaq, S. Vurğun olub məddaha çevrilməmək üçün,
istedadlarını içində boğub susmağa, “külünü başına tökməyə” vadar edilmişlər. Xalqın dahiləri, onu ağ günlərə çıxara bilənlər
Cavidlə Səməd aralığındakı “bataqlıq”da məhv olub getmişdir.
Buradan belə bir sual doğur: bəs xalqın Bəxtiyar
Vahabzaqə kimi qibtəgahı Cavidlə Səməd aralığındakı “bataqlıq”da özünü və
sözünü necə yaşatdı? Buna imkan verilməli idimi? Yaxud verilən imkan nə ilə
bağlı idi? Bax budur, KQB-lik alt qatlardakı məkr. Görünür ki, Cavidlə Səməd
aralığındakı “bataqlıq”da ozünü və sözünü yaşada bilən yeganə qüdrət sahibi B.
Vahabzadə olmuşdur. Yəqindir ki, bu imkan da ona, müəyyən mühüm anlarda, ondan
istifadə üçün, verilmişdi. Axı mühüm
anlarda xalqın hərəkat yönünü dəyişmək üçün onun qibtəgahını “qibləgah”ına
çevirmək lazım gəlir. Görünür, xalqın qibtəgahı olmuş B. Vahabzadəyə, sözünü və
özünü saxlamaq imkanı da elə ona görə verilmiş imiş. Hansıki, H. Əliyev Böyük
Xalq Hərəkatı yönünü dəyişib onu heçə endirmək üçün o qibtəgahdan “qibləgah”
kimi, məharətlə istifadə etdi. Heydər, türk xalqlarına münasibətdə ona “onlar
bizdən deyil, qıyıqgözdürlər” deyizdirdi və s. Axıra o qalır ki, “sənə güvəndiyim
dağlar, sənə də qar yağarmış” deyəsən.
Комментариев нет:
Отправить комментарий